فراخوان مسابقه طراحی میدان ملل جزیره کیش

مسابقه طراحی میدان ملل جزیره کیش، از سوی معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با همکاری شرکت شاخه تجربی معماری کلانشهر و با هدف دست یافتن به ایده های برتر برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، در نظرگرفتن شرایط و کالبد فیزیکی میدان، رعایت مقیاس و تناسبات طرح، توجه به رویکرد طراحی منظر و طرح فضای سبز، توجه به دید اثر در شب و نورپردازی آن، با توجه به وسعت میدان و توجه به اجرایی بودن طرح و جزییات قابل رویت از الویت های این مسابقه عنوان شده است.

فارغ التحصیلان و دفاتر مشاور در رشته های معماری، شهرسازی، طراحی منظر و لند اسکیپ می توانند جهت شرکت در این مسابقه از تاریخ 3 تا 10 شهریور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مهلت ارسال مدارک نیز تا تاریخ 10 مهر ماه به دو آدرس در تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، خیابان شانزدهم شرقی، پلاک 12، واحد 4، شرکت شاخه تجربی معماری کلانشهر و در جزیره کیش، میدان خلیج فارس، بلوار ایران، مجتمع اداری پارس، بلوک 8، دبیرخانه شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش تعیین شده است.

این مسابقه در تاریخ 17 مهرماه توسط دکتر هما ایرانی بهبانی، دکتر علی افشار و مهندس مریم محمدی داوری می شود و نتایج آن نیز روز شنبه 20 مهر ماه اعلام خواهد شد.

شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88734008-021 مهندس بابک راشدی اسگویی مدیر مسابقه تماس بگیرند و یا به آدرس سایت urban.kish.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، به طرح های برگزیده این مسابقه نیز به ترتیب مبلغ 400 میلیون ریال به نفر اول، 200 میلیون ریال به نفر دوم و 100 میلیون ریال به نفر سوم تعلق می گیرد.

logo-samandehi