فراخوان مسابقه طراحی NEWH Green Voice

یک بورسیه کارشناسی و یک بورسیه کارشناسی ارشد به ارزش هفت هزار و پانصد دلار به بهترین طراحان این رویداد اهدا می شود و منتخبین در ماه می سال 2020 به HD Expo در لاس وگاس دعوت می شوند.

به گزارش گالری آنلاین، شبکه صنعت مهمانداری، فراخوان خود را برای مسابقات جهانی طراحی Green Voice ، باز طراحی پروژه هتل Adaptive Reuse اعلام کرده است.

این مسابقه به دانشجویان طراحی داخلی یا معماری فرصتی می دهد تا ضمن استفاده از بهترین موارد در محصولات و شیوه های طراحی پایدار ، مهارت های طراحی خود را به نمایش بگذارند.

یک بورسیه کارشناسی و یک بورسیه کارشناسی ارشد به ارزش هفت هزار و پانصد دلار به بهترین طراحان اهدا می شود . منتخبین در ماه می سال 2020 به HD Expo در لاس وگاس دعوت می شوند.

دانش آموزان باید با استفاده از بهترین محصولات و فناوری هایی که شامل موضوعات پایدار از قبیل: انتخاب سایت، راندمان آب، حفاظت از انرژی، محصولات/ مواد و کیفیت محیط داخلی است، یک طراحی پویا و خلاقانه را اجرا کنندهمه کارها باید کار اصلی دانشجویان باشد. NEWH شبکه برتر برای صنعت مهمان داری است، ارائه بورس های تحصیلی، آموزش، پیشرفت راهبردی، و ایجاد فرصت های توسعه تجارت از جمله فعالیت های این مرکز است.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 3 ژانویه 2020 (13 دی 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi