فراخوان اکتشاف خلاق توسط NISSAN

هدف رقابت این است که با ترکیب اشیاء آشنا با ایده های جدید، ارزش جدیدی به زندگی روزمره داده شود.


به گزارش گالری آنلاین، توانایی افراد برای خلق کردن دائما در حال تغییر است و غنی کردن زندگی یک نفر همیشه ارزش دارد. باور بر این است که با استفاده از فناوری پیشرفته و تغییر طرز فکر، می‌توان ارزش پنهان در امور روزمره را کشف کرد.

شرکت در این فراخوان برای همه افراد آزاد بوده و خواسته می‌شود که ایده ها و طرح های نوآورانه خود را با استفاده از Bricolage ارائه کرده تا راه جدیدی برای بهبود زندگی روزمره پیشنهاد شود.

ورودی ها برای طیف وسیعی از خلاقیت ها - اعم از ملموس و ناملموس - از جمله محصولات و خدمات باز هستند.

درباره موضوع: Bricolage به فرآیند «انجام دادن» اشاره دارد که توسط Lévi-Strauss ابداع شده است. این یک فرآیند هنری است که مفاهیم تدبیر، مجموعه و DIY (فعالیت تزئین، ساختن و تعمیرات در خانه توسط خود شخص به جای استخدام یک متخصص) را در بر می گیرد و بر خلق چیزی جدید و نوآورانه از هر موادی که در دسترس است تمرکز می کند.

جوایز:

جایزه نقدی (30000 ین) و جایزه یادبود

بازخورد از طرف داوران

اعلان در شبکه های اجتماعی

• جوایز نسل بعدی

جایزه نقدی (30000 ین) و جایزه یادبود

بازخورد از طرف داوران

اعلان در شبکه های اجتماعی

• جایزه برگزیده مردم (چند پروژه)

جایزه یادبود

اعلان در شبکه های اجتماعی


شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: 19 جولای 2023 - 2 اکتبر 2023 (28 تیر الی 10 مهر 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi