فراخوان مسابقه معماری Thermae - Curinga

نسخه هفتم پروژه فرهنگی Reuse Italy یک مسابقه بین المللی معماری را در مورد حفاظت از حمام حرارتی رومی آکونیا در کورینگا (CZ) اعلام کرده است.


به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه که برای معماران، مهندسان و دانشجویان آزاد است، از شرکت کنندگان می خواهد که Thermae را به عنوان یک سایت باستان شناسی تصور کنند، از آن محافظت کنند و آن را برای بازدیدکنندگان باز و قابل مشاهده کنند.

مجموع جوایز 4000 یورو است. پروژه های ارسال شده در نمایشگاهی در مارس 2024 در Curinga به نمایش گذاشته می شود و از برندگان دعوت می شود تا پروژه های خود را برای شهروندان توضیح دهند.

حمام حرارتی Acconia di Curinga به عنوان بخشی از یک ویلا که در دوران امپراتوری ساخته شده است، قرار است حمام های خصوصی باشد. اکنون مساحتی در حدود 1000 متر مربع را اشغال کرده است، اما شکل کامل و گسترش آن و همچنین عملکرد برخی از فضاهای آن هنوز مشخص نیست. به هر حال، مناطق اصلی که مشخصه حمام ها بودند هنوز واضح و قابل مشاهده هستند: یک فریجیداریوم، دو کالیداری و دو تپیداریا وجود داشت. حتی اگر بسیاری از سازه‌ها در طول قرن‌ها سقوط کرده باشند، حمام‌ها همچنان مهارت‌های معماری و مهندسی قابل توجه رومیان باستان را نشان می‌دهند.

این مسابقه با مشارکت KoozArch و با حمایت رسمی شهرداری Curinga برگزار می شود.

آیا می توان از یک مجموعه حرارتی از دوران روم محافظت کرد؟

پاسخ این سوال در دست معماران، مهندسان و دانشجویانی است که در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

شرکت در این مسابقه برای دانشجویان (حداقل 18 سال)، معماران، طراحان و مهندسان آزاد است.

درخواست می شود طرح ها در یک برگ A1 (59.4×84 سانتی متر) ارسال شود.


مهلت و هزینه ثبت نام:

ثبت نام زودهنگام: 60 یورو از 11 سپتامبر 2023 (20 شهریور 1402)

ثبت نام به موقع: 72 یورو از 25 اکتبر 2023 (3 آبان 1402)

ثبت نام متاخرین: 84 یورو از 29 نوامبر 2023 (8 آذر 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi