افتتاح موزه اختصاصی yayoi kusama در توکیو ژاپن / گزارش تصویری


موزه yayoi kusama همراه با افتتاحیه نمایشگاهی از این هنرمند که شامل بیش از 600 اثر است اخیرا در توکیو ژاپن افتتاح شده است. این موزه اولین موسسه ای است که به طور کامل به kusama (یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین هنرمندان معاصر جهان) اختصاص داده شده است.


به گزارش گالری آنلاین، yayoi kusama هنرمند ژاپنی است که در بخش های وسیعی از هنر، از جمله نقاشی، کلاژ و هنرهای نمایشی کار می کند.

در افتتاحیه نمایشگاه، آثاری از مجموعه ی تک رنگ "عشق برای همیشه" و همچنین مجموعه ی "روح ابدی من" به نمایش درآمد. همچنین در مراسم افتتاحیه یک اتاق آینه ای جدید با عنوان "عشق در بی نهایتِ کدو تنبل ها" و مجسمه ای جدید نیز با عنوان "کدو تنبل درخشان" بر روی پشت بام ساختمان موزه در معرض نمایش قرار گرفت.



این موزه توسط yayoi kusama و به منظور ترویج و حفظ هنرش تاسیس شده و به بازدیدکنندگانش فرصتی برای یادگیری در مورد kusama و مسیر حرکت او در جهت تبدیل شدن به یکی از مشهورترین هنرمندان برجسته قرن بیستم می دهد.

موزه yayoi kusama به عنوان یک فضای آموزشی و الهام بخش برای مخاطبان گسترده و متنوعی است، علاوه بر این میزبان دو سالانه هایی از هنر kusama و همچنین سخنرانی ها و رویدادهای مرتبطی نیز می باشد.













the+museum+is+the+first+institution+entirely+dedicated+to+kusama+%E2%80%93+one+of+the+world%E2%80%99s+most+important+and+influential+contemporary+artists.+




logo-samandehi